شناسهٔ خبر: 173568 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری روز خبرنگار را تبریک گفت

25 رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، متن پیام مجتبی امیری رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان به شرح زیر است:

مدیران محترم خبرگزاری ها و روزنامه ها/ خبرنگاران محترم/ اصحاب رسانه و اطلاع رسانی

سلام و درود، خداقوت

هر خبری که نوشته می‌شود، چراغی است که در شبستان حیات فردی و وجدان جمعی جامعه افروخته می‌گردد؛ تا واقعیت، یعنی تصویر شفاف درستی‌ها و راستی‌ها، کژی‌ها و ناراستی‌ها، بیشتر و بهتر در دیدرس و قضاوت مخاطبان قرار گیرد.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است؛ برای یادآوری همت و تلاش مجدانه و مجاهدانه اهالی قلم در حرفه شریف خبرنگاری، و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و رسانه به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه مسکن و راه و شهرسازی، صدا و سیما و فضای مجازی، تبریک و شادباش گفته و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امید آن دارم؛ جامعه خبری و اصحاب رسانه هم‌چون گذشته در ثبت و انعکاس رویدادها و وقایع مهم عمران و آبادانی ایران عزیز موفق و پیروز باشید.