شناسهٔ خبر: 173666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای تامین مسکن طرح نهضت ملی مسکن آوج

آوج مدیر کل راه و شهرسازی گفت: پیرو هماهنگی‌های انجام گرفته جلسه شورای تامین مسکن طرح نهضت ملی مسکن آوج در محل فرمانداری آوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، وهاب میزانی گفت: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته جلسه بررسی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن آوج و برآورد پیشرفت فیزیکی آنها در محل فرمانداری شهرستان آوج برگزار شد.

میزانی افزود: در جلسه شورای تامین مسکن، طرح نهضت ملی مسکن آوج و توسعه آن و چگونگی توافقات جدید و جانمایی سایت بررسی و تحلیل شد.

وی بیان کرد: تامین زمین در آبگرم نیز موضوع بحث بود و مقرر شد اخذ سند و واگذاری برای اجرای طرح هرچه سریع‌تر انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: خانه فرهنگ آوج، ساختمان جدید فرمانداری، تهیه طرح جدید جامع-تفصیلی آبگرم، بهسازی مسیر آوج-رزن، بازآفرینی شهری و اختصاص قیر به این منظور، تاکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت، طرح بلوار آوج و چند مورد دیگر گفتگو شد و مصوباتی نیز حاصل شد.

میزانی در پایان گفت: پس از پایان جلسه با حضور پیمانکاران و عوامل اجرایی از پروژه‌ها بازدید به عمل آمد و مقرر شد رفع موانع با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و حقوقی و مدیریتی پیگیری شود.

گفتنی است این جلسه با حضور برخی از کارشناسان و مدیران استان و شهرستان، مدیر کل راه و شهرسازی، محمد تقی زاجکانی ها معاون مسکن و ساختمان و کارشناسان حوزه مهندسی و ساخت راه و شهرسازی برگزار شد.