شناسهٔ خبر: 173763 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار:

پل امام رضا(ع) در ورودی گلبهار به زودی تکمیل می‌شود

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: احداث پل امام رضا (ع) در ورودی گلبهار به منظور خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مردم در حال اجراست که از پروژه‌های بسیار با اهمیت این شهر بوده و شرکت عمران به خوبی نسبت به اجرای آن در زمان‌بندی مقرر اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ​​​​​از شرکت عمران شهر جدید گلبهار، یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه به همراه جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان، ابراهیم قاسم پور فرماندار شهرستان گلبهار، حسین فکور معاون دفتر فنی استانداری، حمید انصاری شهردار و محمدعلی محمدنیا حنایی مدیرعامل شرکت عمران گلبهار با حضور تنی چند از کارشناسان این شرکت از برخی پروژه‌های در حال افتتاح گلبهار بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه از احداث بیمارستان گلبهار که با توجه به نیاز مبرم مردم به یک مرکز درمانی مجهز به امکانات به‌روز است بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت. پس از این بازدید جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات و تسریع در افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها با حضور مسئولان ذی‌ربط در سالن جلسات شرکت عمران برگزار شد.

محمدنیا حنایی مدیرعامل شرکت عمران ضمن بیان مشکلات مالی پروژه‌های در آستانه افتتاح این شهر گفت: مشکلاتی از جمله موضوع ترهین، انتخاب مجریان ذی‌صلاح جهت اجرای این پروژه‌ها، صدور پروانه و تامین زمین و همچنین تعاملات با آب منطقه‌ای شهرستان به جهت جلوگیری از جاری شدن سیلاب نیز باید حل شود.

وی افزود: احداث پل امام رضا (ع) در ورودی گلبهار به منظور خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم در حال اجرا است که از پروژه‌های بسیار با اهمیت این شهر بوده و شرکت عمران به خوبی نسبت به اجرای آن در زمان بندی مقرر اقدام کرده است.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت عمران در راستای اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، احداث مدارس متعدد توسط این شرکت از جمله تکمیل مدرسه‌های محله ۱۷ و ۱۹ که در شرف افتتاح در سال جدید تحصیلی هستند و همچنین مدرسه محله ۱۸ که در حال اتمام عملیات اجرایی است و هماهنگی و مشارکت در واگذاری زمین و آماده سازی آن تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه استاندار خراسان رضوی نسبت به تعیین جدول زمان بندی به منظور بهره برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه‌ها در هفته دولت اقدام کرد.