شناسهٔ خبر: 173846 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی:

زمینه فعالیت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بانک های فعال در حوزه نهضت ملی مسکن مهیا است

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در دیدار با مدیر شعب پست بانک استان از آمادگی اداره کل راه و شهرسازی استان در استفاده از ظرفیت های پست بانک با توجه به اعلام آمادگی این بانک در حوزه نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با مهرداد کندری مدیر شعب پست بانک خراسان رضوی گفت: بستر جهت معرفی خدمات پست بانک به دریافت کنندگان این خدمات در حوزه تسهیلات نهضت ملی مسکن مهیا است.

کندری در ابتدای جلسه گفت: پست بانک یک بانک دولتی با دو ماموریت ایجاد زمینه دسترسی تمام مردم به خدمات بانکی در نقاط روستایی و تامین مالی خرد است.

وی با اشاره به شناسایی روستاهای محوری برای استقرار باجه های پست بانک و توسعه خدمات این بانک، ادامه داد: دسترسی واقعی مردم به خدمات بانکی را ایجاد کرده ایم.

مدیر شعب پست بانک استان عنوان کرد: پست بانک روز به روز موثرتر در حوزه تامین مالی های خرد ورود می یابد و عامل انحصاری صندوق توسعه ملی در طرح روستایی و تامین مالی خرد هستیم. ارایه تسهیلات به متقاضیان نهضت ملی مسکن، پیمانکاران فعال در طرح نهضت ملی مسکن و ... از مهمترین موارد مطرح شده در جلسه بود.