شناسهٔ خبر: 173875 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون جهت حمل رایگان اقلام موکب اربعین از مازندران

مازندران معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از اعزام بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون جهت حمل رایگان اقلام موکب اربعین از استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مصطفی قدمی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: با مشارکت کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمائی، اتحادیه حمل بار و شرکت‌های حمل‌ونقل و باربری استان جهت رفع چالش‌ها و دغدغه‌های برگزاری مراسم اربعین حسینی در اقدامی جهادی بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون جهت حمل رایگان اقلام موکب اربعین به کشور عراق روانه شدند.

قدمی افزود: حرکت خودجوش و جهادی ارسال رایگان بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون جهت حمل اقلام موکب اربعین نشان دهنده ارادت مردم به اعتقادات مذهبی است.

وی گفت: وقتی صحبت از کار جهادی به میان می‌آید ذهن‌ها به سمت اجرای طرح‌های عمرانی می‌رود اما این رفتار جهادگونه امسال بازخورد خود را نشان داده است و همگان را برای انجام امور مربوط به این مراسم پای کار آورده است.

معاون حمل و نقل استان افزود: در اعزام زائران نیز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همه توان در خدمت زائران امام حسین علیه‌السلام از ۱۶مرداد تا ۱۶ شهریور است.

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

قدمی از مردم خواست با مشارکت در اعلام مرزهای ورودی مورد نظر خود در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، سازمان راهداری را جهت برنامه‌ریزی برای اعزام ناوگان حمل‌ونقل به مرزها کمک کنند.