شناسهٔ خبر: 173882 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار تیم نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در مرز مهران

رسانه تیم نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، پایان هفته جاری به منظور ساماندهی جا به جایی زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دیدار با اصحاب رسانه در روزنامه های قدس، اترک، اتفاقیه و پیشرو، خبرگزاری های ایسنا، ایکنا، ایمنا، فارس، ایسکانیوز و پایگاه های خبری عصر اترک، بجنورد زیبا و استان فرهنگ ها ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات این قشر گفت: تیم های نظارتی شامل ۲۲ نفر، پایان هفته جاری به منظور برنامه ریزی و ساماندهی اتوبوس برای بازگشت زائران استان در مرز مهران مستقر می شوند و تا پایان مراسم اربعین حسینی در پایانه برکت حضور خواهند داشت.

وی افزود: محور اصلی بجنورد – اسفراین – سبزوار و چمن بید – میامی برای تردد زائران اربعین حسینی و ایام پایانی صفر ایمن سازی، آرام سازی شده است همچین گشت های راهداری با هدف ایمنی جاده ها بطور شبانه روزی در مسیر حرکت کاروان ها حضور دارند.

این مسئول اظهارکرد: تمام تلاش ما این است که اعزام و بازگشت زائران اربعین حسینی به نحو احسن و بدون معطلی انجام شود و در این راستا از همه ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شده است.

مشتری ادامه داد: تا ۲۲ مرداد ماه، ۳۵ دستگاه ناوگان باری حامل اقلام موکب اربعین و ۴۹ دستگاه اتوبوس با ۱۲۹۷ زائر به کربلای معلی اعزام شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و فعالیت آن ها در خصوص ارائه اخبار دقیق و اطلاع رسانی به موقع همچنین پیگیری مشکلات مردم قابل تقدیر است.