شناسهٔ خبر: 173885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز انتقال زائران اربعین از مرز ریمدان با ناوگان حمل و نقل عمومی

زائرین پاکستانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: انتقال زائران پاکستانی اربعین حسینی از مرز ریمدان به مرز های هدف با ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزرت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان با اشاره به آغاز انتقال زائرین پاکستانی اربعین حسینی به مرزهای غربی کشور گفت: بیش از ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال پرشور زوار پاکستانی از مرز ریمدان ناوگان حمل و نقل عمومی تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با تمام ظرفیت خود مشغول خدمت رسانی به زوار عزیز است؛ در همین راستا بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰۰ دستگاه مینی بوس و ۵۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری به صورت مستمر در حال جابه‌جایی زوار به سمت مرزهای غربی کشور هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به زوار اربعین، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زائران عزیز با کمترین مشکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرزهای غربی رسیده و به زیارت اربعین مشرف شوند.

مبارکی همچنین از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه برای بازگشت زوار از مرزهای غربی به کشور خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زوار در مسیر بازگشت نیز اندیشیده شده است.