شناسهٔ خبر: 173970 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اختصاص ۳۲ پرواز فوق‌العاده شیراز- نجف برای ایام اربعین

فخر الدین کشاورز به مناسبت ایام اربعین حسینی در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور، تا روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ تعداد ۳۲ پرواز فوق العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان فارس، فخرالدین کشاورز اظهار کرد: به مناسبت ایام اربعین حسینی در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور، تا روز پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ تعداد ۳۲ پرواز فوق‌العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره به این مطلب گفت: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و زائران در ایام اربعین حسینی و همچنین درخواست مسافران برای برقراری پرواز به نجف اشرف، شرکت هواپیمایی ساها با ۲۰ پرواز، کیش ۱۲، پارس ۶ و کاسپین ۴ پرواز در بازه زمانی مذکور اقدام به جابه‌جایی زائران می‌کنند.

وی افزود: تاکنون برقراری پروازهای فوق قطعی شده است و مذاکره با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت افزایش پروازها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می‌رسد.

کشاورز تاکید کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازی را بل قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت‌های هواپیمای تهیه کنند.