شناسهٔ خبر: 174004 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز بهسازی روکش آسفالت محور جونقان به راستاب به طول ۶ کیلومتر

آغاز بهسازی روکش آسفالت محور جونقان  به راستاب به طول ۶ کیلومتر معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: عملیات بهسازی محور جونقان به راستاب با استفاده از راهکارهای حفاظتی با عنوان روکش آسفالت حفاظت میکرو سرفیسینگ به طول ۶ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امین قوامی  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: این پروژه‌ها در محور جونقان به راستاب به طول ۶ کیلومتر است.

معاون راهداری استان چهارمحال وبختیاری بیان کرد: اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است.

مین قوامی پیرامون نگهداری از راه‌ها، اظهار کرد: با توجه به افزایش چشمگیر سفرها و همچنین توسعه صنعت حمل‌ونقل در سال‌های اخیر، واضح است که جسم و فیزیک راه‌ها تحت تأثیر ترددهای بی‌شمار و عواملی همچون تغییرات جوی و آب و هوایی، دائماً در معرض استهلاک هستند؛ بنابراین نگهداری، ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان راهداری است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری، افزود: در همین راستا اقدامات مطلوبی جهت حفظ و نگهداری جاده‌ها همچون لکه‌گیری، قیرپاشی، فوگ‌سیل، چیپ سیل، اسلاری سیل، میکرو سرفیسینگ، آسفالت سرد، آسفالت گرم، ماسه آسفالت و روکش اساسی انجام‌شده است.