شناسهٔ خبر: 174116 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

نظر کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به برنامه‌های «مالواجرد» مثبت است

فرزانه صادق مالواجرد نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جمع‌بندی مثبت این کمیسیون نسبت به برنامه‌های ارائه شده وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد و گفت: سابقه ۵ سال معاونت وزیر و ۲۵ سال سابقه کاری در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نشانه توانمندی وی در این مسئولیت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن فتحی، نماینده مردم سنندج و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح جلسات بعداز ظهر دومین روز از بررسی برنامه‌های وزاری پیشنهادی رئیس جمهور در این کمیسیون عنوان کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس در نوبت عصر میزبان فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و دیگر وزرا بود و هر کدام از ایشان در ظرف زمان تعیین شده، برنامه‌ها و رویکردهای خود برای اداره وزارتخانه‌های مربوطه را تشریح کردند.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون به منظور ارزیابی برنامه‌های فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: در این نشست علاوه بر بحث‌های تخصصی، بعضا توانایی خانم صادق برای مدیریت وزارتخانه مذکور مورد سؤال نمایندگان بود که هم وزیر پیشنهادی و هم برخی نمایندگان ضمن تأکید بر اینکه وزارتخانه راه و شهرسازی یک وزارتخانه عریض و طویل با زیرمجموعه‌های فراوان است، اشاره کردند بیشتر از وزیر باید معاونان وزیر و مدیران سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه بتوانند کار کنند و در میدان باشند.

فتحی ادامه داد: تأکید برخی نمایندگان بر این بود که وزیر بیشتر نقش راهبری و مدیریت دارد و اگر یک آقا هم برای این وزارتخانه پیشنهاد می‌شد کسی نمی‌تواند تضمین دهد که قطعا موفق‌تر از وزیر خانم پیشنهادی  باشد. ضمن اینکه سابقه ۵ سال معاونت وزیر و ۲۵ سال سابقه کاری در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی خانم صادق نشانه توانمندی وی در این مسئولیت است.

طبق اعلام نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: با توجه به برنامه‌های ارائه شده و پاسخ‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی جمع‌بندی جلسه کمیسیون با وی مثبت بود.