شناسهٔ خبر: 174121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح اعلام بار مجازی در شهرستان محلات استان مرکزی

امیری اراک معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از الزام شرکت‌های حمل و نقل کالا برای استفاده از اعلام بار مجازی در شهرستان محلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، علی امیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، صبح امروز در نشست با مدیران شرکتهای حمل و نقل از الزام شرکت‌ها برای استفاده از سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان محلات خبر داد.

به گفته وی این طرح در راستای حمایت از جامعه رانندگان و با هدف عدالت محوری در توزیع کالا در شهرستان محلات اجرا می‌شود.

امیری یادآور شد این طرح حدود دو سال است که در شهرستان ساوه اجرا شده و استان مرکزی یکی از استانهای پیشتاز در تحقق این امر در کشور بوده است.

به گفته وی در حال حاضر سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ساوه عملیاتی شده و بزودی در شهرستانهای زرندیه، دلیجان و محلات نیز اجرا خواهد است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به بهره‌گیری جوامع بشری از فناوری‌های نوین، این سامانه در قالب یک اپلیکیشن در نسخه‌های مختلف سیستم عامل گوشی‌های تلفن همراه توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی شده که دربردارنده تمامی داشبوردها و سرویس‌های اطلاعاتی لازم برای نوبت دهی و توزیع بار با مشارکت شرکت های حمل و نقل کالا است.