شناسهٔ خبر: 174148 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دعوت پورسیدآقایی از ذی‌نفعان وزارت راه و شهرسازی برای حمایت از «صادق مالواجرد»

محسن پورسیدآقایی رئیس ستاد حمل‌ونقل و خودروی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری، ضمن حمایت از فرزانه صادق مالواجرد برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از ذی‌نفعان این وزارتخانه دعوت کرد از وی حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن پورسیدآقایی رئیس ستاد حمل‌ونقل و خودروی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری، ضمن حمایت از فرزانه صادق مالواجرد برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از ذی‌نفعان این وزارتخانه دعوت کرد از وی حمایت کنند.

متن بیانیه محسن پورسیدآقایی به شرح زیر است:

«همراهان گرامی

اکنون که رئیس‌جمهور محترم با بهره‌گیری از خرد جمعی و نقطه‌نظرات کارشناسان و متخصصان در کمیته‌های مربوطه و در راستای تحقق وعده بحق ایشان، مبنی بر استفاده از ظرفیت والای زنان برومند ایران بزرگ، تصمیم به معرفی سرکار خانم دکتر صادق مالواجرد که از مدیران توانا و خانواده معظم شهدای گرانقدر دفاع مقدس هستند، به منظور تصدی وزارت راه و شهرسازی گرفته‌اند، بر همه ذی‌نفعان این حوزه فرض است با همه توان و بدون هرگونه چشم داشتی برای موفقیت ایشان تلاش کنیم.

بدون تردید، موفقیت ایشان در راهبری یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور یعنی وزارت راه و شهرسازی تنها با همراهی دولت، مجلس، بخش خصوصی و همه کارشناسان حوزه‌های حمل‌ونقل و شهرسازی میسر خواهد بود. باشد که انشا الله نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رأی بالا و قاطع خود زمینه شروع قدرتمند ایشان را در این مسئولیت فراهم سازند.»