شناسهٔ خبر: 174275 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به مناسبت ۲۶ مرداد؛

آزادگان رادمردان باصلابت و نستوه

گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در پیامی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی، آزادگان را رادمردان باصلابت و نستوه توصیف کرد که در جهاد با نفس در برابر نیرنگ و فریب دشمن صبر و شکیبایی پیشه کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در پیامی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی، آزادگان را رادمردان باصلابت و نستوه توصیف کرد که در جهاد با نفس در برابر نیرنگ و فریب دشمن صبر و شکیبایی پیشه کردند و سرانجام سرافراز و پرغرور به آغوش ایران اسلامی بازگشتند و حماسه‌ای دیگر در امتداد دوران دفاع مقدس رقم زدند.

در متن این پیام آمده است:

٢۶ مردادماه؛ سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی، روزی خاطره انگیز در حافظه‌ی جمعی ما ایرانیان است. این روز به یادماندنی گرچه در تقویم، جدای از دوران دفاع مقدس به نظر می‌آید، اما در حقیقت حماسه‌ای کم نظیر از تاریخ این دوران آکنده از ایثار و حماسه تلقی می‌شود؛ زیرا که همان رزمندگان غیور جبهه جنگ و جهاد، در زندان‌های رژیم حزب بعث به جهادی بزرگتر مشغول شدند و آن جهاد با نفس خود در برابر وسوسه‌های شیطانی بود. 

این رادمردان باصلابت و نستوه در این جبهه با قامتی راسخ و اراده‌ای استوار در برابر نیرنگ و فریب دشمن صبر و شکیبایی پیشه کردند و سرانجام سرافراز و پرغرور به آغوش ایران اسلامی بازگشتند و حماسه‌ای دیگر در امتداد دوران دفاع مقدس رقم زدند.

امروز این عزیزان با ره‌توشه‌ای از همان دوران، دوشادوش ما به کار و تلاش می‌پردازند و به مثابه الگوی صبر و استقامت برای تمام نسل‌ها پیش روی ما قرار گرفته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک این مناسبت ارزنده به تمام آزادگان سرافراز به ویژه آزادگان جامعه بندری و دریایی خوزستان، از درگاه خداوند متعال تندرستی و طول عمر باعزت و برای همکاران آزاده ی از دست رفته علو درجات مسألت می‌نمایم.