شناسهٔ خبر: 174410 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

بدون توجه به حواشی برای رضایت زائران امام حسین(ع) کار می‌کنیم

رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: روابط عمومی نیز امسال مانند سال گذشته بدون توجه به حواشی برای رضایت زائران امام حسین(ع) کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در وبینار هم اندیشی با مدیران روابط عمومی فرودگاه ها اظهار کرد: از خردادماه امسال پیگیر موضوعات مربوط به اربعین هستیم و مجوز لازم برای تمامی برنامه‌های پیشنهادی روابط عمومی از شورای فرهنگی، ستاد اربعین و مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‌ها دریافت شده است. در همین راستا مسئولان روابط عمومی بدون توجه به حواشی فقط برای رضایت خدا و حضرت سیدالشهدا(ع) کار کنند و از هیچ تلاشی برای برگزاری هرچه بهتر عملیات پربرکت اربعین دریغ نکنند.

وی افزود: اخبار تلاش‌های خادمان عملیات اربعین در فرودگاه‌های سراسر کشور به‌خوبی باید به اطلاع مردم برسد و مسئولان روابط عمومی فرودگاه‌ها به‌صورت مستمر با رسانه‌ها در ارتباط باشند. روابط عمومی نیز امسال مانند سال گذشته بدون توجه به حواشی برای رضایت زائران امام حسین(ع) کار می‌کند.

کارگر در ادامه بیان کرد: بسیاری از متخصصان صنعت هوانوردی در طول عملیات اربعین لباس خدمت به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را بر تن می‌کنند و اغلب به‌جای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین، در محل کار حاضر و با خدمت‌رسانی به پروازهای عتبات عالیات، از این طریق ارادت خودشان را به امام حسین(ع) نشان می‌دهند.

وی افزود: مدیریت و هدایت گروه‌های مستندساز در عملیات اربعین ۱۴۰۳ برعهده مسئولان روابط عمومی فرودگاه‌ها است و برای تولید محتوای ناب از عملکرد فرودگاه‌ها در این ایام، به‌یقین باید زحمات خادمان اربعین از جمله نیروهای عملیاتی به‌تصویر کشیده شود. این در حالی است که در تمام مراحل تهیه این مستندات تصویری نباید از بازخوردهای مردمی غافل بود.

کارگر با بیان اینکه سال گذشته اقدامات فرهنگی و آیینی بسیاری در فرودگاه‌های کشور برگزار شد که به‌گواه مستندات، با استقبال زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) همراه بود. گفت:  امسال ابتکار عمل در بحث برگزاری سوگواره آیینی اربعین در دست مسئولان روابط عمومی فرودگاه‌ها است که با حمایت ستاد شرکت فرودگاه‌ها اقدام به برگزاری نمایش‌های آیینی، سرود، تعزیه و ...خواهند کرد.