شناسهٔ خبر: 174672 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده کرمانشاه در موافقت با برنامه های وزیر راه و شهرسازی:

ساماندهی وضعیت راه‌ها و ناوگان ریلی برنامه وزیر راه دولت چهاردهم است

رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ساماندهی وضعیت راه‌ها و ناوگان ریلی از برنامه‌های خانم صادق برشمرد و گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی همواره بر پاکدستی تأکید دارد و نگاه کارشناسی وی، اجرای اسناد بالادستی و برنامه هفتم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فضل‌الله رنجبر نماینده مردم کرمانشاه در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند توصیه موکد من تعامل سازنده با دولت است، همه باید کمک کنند که رئیس جمهور بتواند وظایفی که در قبال کشور دارد انجام دهد. اگر ما بتوانیم جوری رفتار کنیم که دولت موفق شود این موفقیت همه ما است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری افراد کابینه باید ویژگی‌هایی مانند امین، صادق، متدین، از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی، پاکدست و امیدوار به آینده داشته باشند.

وی اضافه کرد: خانم صادق همواره بر پاکدستی تأکید دارد و نگاه کارشناسی وی، اجرای اسناد بالادستی و برنامه هفتم است.

رنجبر با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند بنابراین انتخاب خانم صادق مالواجرد به عنوان یک زن مسلمان کاردان و متخصص برای وزارت راه ستودنی است؛ تصریح کرد: یکی از شیطنت‌هایی که در خارج مرزها علیه نظام و جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد عدم توجه به زنان در سطوح مدیریتی است که معرفی یک زن متخصص برای جایگاه وزارت توسط رئیس جمهور خط بطانی بر تخریب معاندین است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم افزود: خانم صادق تمام سطوح مدیریتی خود را پله به پله در وزارت راه طی کرده است و تلفیقی از دانش و تجربه است، همچنین وی دارای جسارت و شجاعت است و نگاهی عدالت‌محور به همه مناطق و استان‌ها دارد.

وی ساماندهی وضعیت راه‌ها و ناوگان ریلی از برنامه‌های خانم صادق مالواجرد برشمرد و افزود: در حال حاضر که خیل عظیمی از زائران عتبات عالیات به وسیله خط ریلی کرمانشاه جابه جا می‌شوند باید به این نکته توجه کرد که ساماندهی این خط و اتصال آن به کشورهای همسایه نقطه مثبت برنامه خانم صادق مالواجرد است.

رنجبر گفت: با رأی اعتماد به خانم صادق مالواجرد می‌توانیم گام صحیح و مهم برای حل مشکلات مردم برداریم.