شناسهٔ خبر: 174752 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تعرفه و موانع لجستیک صادرات فراورده های نفتی در بنادر بررسی شد

نشست مشکلات و موانع لجستیک صادرات فراورده های نفتی و بررسی مسائل تعرفه‌ای در نشست مشترک سازمان بنادر و شرکت‌ های کشتیرانی و صادرکنندگان فرآورده‌ های نفتی، گازی و پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی کاظم صالحی سرپرست اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه های سازمان بنادر و دریانوردی درخصوص نشست با اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفتی، پتروشیمی و گازی و شرکت های کشتیرانی به ویژه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: این جلسه با موضوع بررسی مشکلات لجستیک صادرات فرآورده های نفتی به صورت خاص مسائل کانتینری صادراتی از بندر شهید رجایی مدنظر قرار گرفت.

به گفته وی، موانع لجستیکی و مسائل تعرفه ای از سوی طرفین در جلسه مطرح شد و موضوعات مورد تبادل نظر و در دستورکار به منظور بررسی، قرار گرفت.

سرپرست اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه ها سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: این جلسات به صورت مستمر با مشتریان اتحادیه های واردکننده و صادرکننده کالا از بنادر در دستورکار اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه ها ادامه دارد و پیگیری خواهد شد.