به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در محل استانداری گیلان پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان محترم شد.
درراستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان و دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به صورت برخط پاسخگوی مردم شریف استان بودند و تماسهای مختلف شهروندان در قالب درخواست، پیشنهاد و گزارش را به صورت مستقیم پاسخ دادند.
گفتنی است این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود.