شناسهٔ خبر: 174999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان چهارمحال و بختیاری

به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین و دهه پایانی صفر انجام می شود؛
تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان چهارمحال وبختیاری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین و دهه پایانی صفر از استان، تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان چهارمحال وبختیاری به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری فاطمه سادات حسینی راد گفت: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی، چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

حسینی راد ادامه داد: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال بختیاری گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده اند.

حسینی راد یادآور شد: اجرای طرح ویژه نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و دهه پایانی صفر و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ مراجعه کنند.