شناسهٔ خبر: 175448 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۱۵ کیلومتر از محورهای چهارخطه لرستان با اعتباری بالغ بر ۵۲۵ میلیارد تومان

شاکرمی هفته دولت مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۵ کیلومتر از پروژه های چهار خطه خرم آباد_کوهدشت و الشتر_ فیروزآباد، همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)؛ بهزاد شاکرمی اظهار کرد: بخشی از قطعه اول پروژه چهار خطه خرم آباد_کوهدشت به طول هشت کیلومتر حد فاصل خضر تا فرودگاه خرم آباد همزمان با فرارسیدن هفته دولت افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح و تکمیل این هشت کیلومتر ۱۱۰ میلیارد تومان است که با برآورد و ارزش گذاری این مبلغ به قیمت روز ۳۳۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی افزود: این قطعه از پروژه چهارخطه خرم آباد_کوهدشت از سال ۱۳۹۷ شروع شده و تا به امروز عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

شاکرمی گفت: ۷ کیلومتر از محور چهار خطه الشتر_فیروزآباد که از سال ۱۳۹۷ شروع شده بود با هزینه ۶۵ میلیارد تومان و با ارزش قیمت گذاری روز؛۱۹۵میلیارد تومان نیز به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: با افتتاح این قطعه ۷ کیلومتری پروژه چهارخطه ۱۴ کیلومتری الشتر_فیروزآباد به طور کامل افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: هفته دولت امسال همچون سال های قبل برکات زیادی دارد و منشأ آغاز و افتتاح بسیاری از طرح های مهم و اثرگذار در استان لرستان است.

شاکرمی به رشد قابل توجه افتتاح پروژه های چهارخطه در لرستان اشاره کرد و گفت: میانگین ساخت چهارخطه ها در استان لرستان در سال های قبل بین ۵ تا ۷ کیلومتر در سال بود که این مقدار در دو سال گذشته به ۳۰ کیلومتر افزایش یافت.

افتتاح ۱۵ کیلومتر از محورهای چهارخطه لرستان با اعتباری بالغ بر ۵۲۵ میلیارد تومان