شناسهٔ خبر: 175501 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید:

پیشرفت برخی از پروژه‌های ۱۸ هزار واحدی نهضت ملی مسکن پرند در فاز ۷ به حدود ۷۰ درصد رسید

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی برخی از پروژه‌های ۱۸ هزار واحدی نهضت ملی مسکن در فاز ۷ شهر جدید پرند خبر داد و گفت: با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان در اجرای محوطه‌سازی، آماده‌سازی و تکمیل شبکه‌های آب‌رسانی تا انتهای سال این پروژه‌ها افتتاح می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و هیئت همراه امروز ۸ شهریورماه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین سایر پروژه‌های آماده افتتاح این شهر جدید شامل، کلانتری، مدرسه ۲۱ کلاسه، حوزه علمیه خواهران میدان ولایت و جانمایی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بازدید کردند.

غفوری در این بازدید با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند با عددی بالغ بر ۳۳ هزار و ۲۸۰ واحد از بزرگترین پروژه‌های ساخت و ساز کشور به شمار می‌رود گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار واحد از این پروژه در فاز ۷ شهر جدید پرند شروع شده و بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. امیدواریم با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان در اجرای محوطه‌سازی، آماده‌سازی و تکمیل شبکه‌های آب‌رسانی تا انتهای سال بتوانیم این پروژه‌ها را به افتتاح برسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با تأکید بر ضرورت تقویت همکاری بانک‌ها و صندوق ملی مسکن در تأمین مالی پروژه‌ها گفت: مطالبات موجود پیمانکاران در فصل کاری فعلی که برای ساخت و ساز بسیار مناسب است باید رفع و سرعت اجرایی تا جای ممکن بالا رود تا ضمن کاهش هزینه‌های پایانی، پروژه‌ها نیز به موقع به متقاضیان تحویل داده شود.

گفتنی است مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این بازدید بر برنامه ریزی، جانمایی و همچنین اجرای فوری پروژه‌های روبنایی در کنار پروژه‌های مسکونی به منظور ارتقای کیفیت زندگی ساکنان و خدمات رسانی به شهروندان نیز تاکید کرد.