شناسهٔ خبر: 175886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

۱۵۰ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل روکش و آسفالت شد

آسفالت اراک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل روکش و آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل که به همراه نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از محور قدیم اردبیل مشکین شهر بازدید می کرد، گفت: از اول امسال تاکنون ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل آسفالت شده و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از اول امسال تاکنون حدود ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در استان روکش و آسفالت شده و برخی پروژه‌ها نیز در این حوزه در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اجرای طرح ایمن‌سازی راه‌ها در استان خبر داد و گفت: از اول امسال تاکنون در پنج کیلومتر از راه‌های استان سیستم روشنایی نصب و اجرایی شده است.

وثوقی افزود: حذف ۱۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های استان در برنامه است که سه مورد از این نقطه حادثه‌خیز حذف شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده و با اختصاص اعتبارات پروژه‌های دیگر نیز در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ساماندهی و آسفالت جاده قدیم اردبیل به مشگین‌ از سمت میراشرف تا جبه‌دار، ثمرین و گندیشمین به طول ۳۱ کیلومتر خبر داد و اضافه کرد: قسمت زیادی از این پروژه مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وثوقی از روکش و آسفالت جاده منتهی به مجموعه گردشگری پل ورگه‌سران سرعین خبر داد و بیان کرد: این پروژه برای دسترسی راحت گردشگران به زودی آسفالت می‌شود.