شناسهٔ خبر: 175915 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور:

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) ممنوع است

جاده ترافیکی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه از ممنوعیت تردد در آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) خبر داد.

رضا یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: ترافیک در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل دوآب تا میانک و محدوده مجلار، محور هراز مسیر(جنوب به شمال)، محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده زیرآب و حدفاصل استخر سر تا پل سفید، آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پایانه بار رشت تا امامزاده هاشم و دشتگان تا رودبار و لوشان تا شیرین سو و آزادراه قزوین – رشت محدوده پارک جنگلی سراوان و آزادراه قزوین – کرج محدوده محمدیه سنگین است.

یوسفی از مسدود بودن تردد در محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید و فرعی سیاخ دارنگون خبر داد.

به گفته وی، در محور چالوس(جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال(جنوب به شمال) محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور فوق و آزادراه فوق) اعمال شد. همچنین، محدودیت تردد در آزادراه قزوین - رشت(قطعه جدید) (آزادراه منجیل - رودبار) تا شنبه ۱۷ شهریور به دلیل تخلیه بار ترافیکی از مسیر (آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار) اجرا شد.