به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان یزد، حسین عقدایی اظهار کرد: با توجه به حجم انبوه سفرهای مردم استان یزد به مرزهای سهگانه شلمچه، مهران و چذابه جهت شرکت در پیادهروی عظیم اربعین و نیاز آنان به دریافت راهنمایی و یا اعلام شکایت از ناوگانهای حملونقل عمومی، صفحه ویژه اربعین در سامانه ۱۴۱ جهت دریافت تمامی اطلاعات مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین، ایجاد شد.
رئیس مرکز مدیریت راههای استان یزد، ابراز کرد: در ایام سفرهای اربعین تعداد دو هزار و ۵۸۵ مورد تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ از سوی مردم گرفته شده و همچنین ۱۱۰ مورد پیام نیز به این سامانه ارسال شده است.
عقدایی با بیان اینکه از بین تماسها و پیامکهای ارسال شده به سامانه، تعداد هزار و ۵۶۹ مورد شکایت ثبت شده است، تصریح کرد: هزار و ۷۷ مورد از شکایات مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی باری بوده که ۶۹۲ مورد آن خاتمه یافته است.
وی ادامه داد: تعداد ۹۸ مورد شکایات نیز مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر بوده است که ۶۴ مورد آن خاتمه یافته و مابقی در حال طی مراحل قانونی و رسیدگی است.
این مسئول تأکید کرد: سهم شبکه راه نیز از شکایتهای ثبت شده ۳۹۴ مورد بوده که ۱۷۷ مورد آن تعیین تکلیف شده است.