شناسهٔ خبر: 176160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۲ هزار و ۵۰۰ نفر زنجانی متقاضی زمین در ثمین ۳ هستند

صف خدمت زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به« اراضی ثمین ۳» تحت عنوان «دهکده شهری» در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: از هفت هزار نفر متقاضی جامانده به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر که تک واریزی داشتند پیامک ارسال شد که از این تعداد ۷۵۰ نفر تمایلی به تخصیص زمین در ثمین ۳ نداشتند ولی ۲۵۰۰ نفر برای این محدوده اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جعفر قزوینیان در برنامه تلویزیونی «صف خدمت» در محل شبکه اشراق زنجان، با بیان اینکه برنامه تلویزیونی «صف خدمت» فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌ها است، گفت: پاسخگویی شفاف و صادقانه همواره در اولویت برنامه‌ها بوده و امیدواریم در این برنامه نیز بتوانیم پاسخ مناسب و شفاف به سوالات داشته باشیم.

۵ هزار نفر متقاضی برای نهضت ملی مسکن در سامانه ثبت نام کردند ولی واریزی نداشتند

وی با بیان اینکه از ۱۰۰۰ هکتار اراضی لیل آباد حدود ۳۰۰ هکتار در صف طرح در شورای عالی معماری کشور است، گفت: از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه ۵ هزار نفر هم متقاضی برای مسکن ملی در سامانه ثبت نام کردند ولی واریزی نداشتند و در اولویت بعدی هستند، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در صدد تامین زمین برای این تعداد متقاضی است. 

۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده اند

قزوینیان، با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، تاکید کرد: تا هفته دولت سال جاری دو هزار و ۴۳۱ واحد در استان زنجان تحویل متقاضیان داده شده است و تعداد چهار هزار و ۶۰۰ واحد هم توسط متقاضیان انتخاب واحد شده، مراحل رفع نقص و تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود و تعداد ۷۰۰ واحد آماده شده که متقاضیان به دلایل مختلف برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

وی با اشاره به «اراضی ثمین ۳» تحت عنوان «دهکده شهری» و یادآوری اینکه از هفت هزار نفر متقاضی جامانده به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر که تک واریزی داشتند پیامک ارسال شد، گفت: از این تعداد ۷۵۰ نفر تمایلی به تخصیص زمین در ثمین ۳ نداشتند ولی دو هزار و ۵۰۰ نفر برای این محدوده اعلام آمادگی کردند.