شناسهٔ خبر: 176342 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاونت مسکن و ساختمان:

نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان اعلام شد

ساختمان وزارت راه و شهرسازی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از اعلام نتایج برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان خبر داد و دور آتی برگزاری آزمون‌های این بخش را آبان ماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در اطلاعیه‌ای از انتشار اعلام نتایج آزمون مردادماه امسال خبر داد و همچنین نتایج برگزاری آزمون دور بعد را اعلام کرد.

بر همین اساس، شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مردادماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و پس از مطالعه دستورالعمل نتایج خود را مشاهده و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند.

نتایج آزمون‌های تستی مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان پس از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از سوی شرکت‌کنندگان و کنترل‌های مکرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است. همچنین، چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است، تناقضی را مشاهده کند، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذکر مشخصات فردی تا تاریخ ۲۶ شهریور امسال از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کند.

بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، شرکت‌کنندگان رشته معماری طراحی که موفق به اخذ حدنصاب قبولی در آزمون‌ها نشده‌اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواست خود را از طریق همین سامانه تا تاریخ ۲۶ شهریورماه ارسال کنند.

مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان آبان‌ماه برگزار می‌شود

بر اساس این اطلاعیه، نوبت بعدی آزمون‌ها نیمه دوم آبان‌ماه سال‌جاری خواهد بود و زمان ثبت‌نام و تاریخ دقیق برگزاری آزمون‌ها نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.