شناسهٔ خبر: 176343 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد؛

تامین ۵۰ هزار هکتار زمین در محدوده شهرهای کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در استان خوزستان گفت: بر اساس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۵۰ هزار هکتار زمین در محدوده شهرهای کشور تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه چراغ راه ما برای انجام وظایف‌مان در سازمان است، افزود: برای اجرای این قانون اقدامات خوبی در سطح کشور انجام شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه اولویت اصلی این سازمان در سال جاری اجرای پروژه‌های آماده‌سازی در کشور است، تصریح کرد: طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی متعهد به اجرای عملیات آماده‌سازی اراضی و سپس واگذاری آنها به مردم هستیم.  

وی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات آماده سازی حدود ۲۹ هزار هکتار زمین در کشور در حال اجراست. 

وی بار دیگر بر تعهد سازمان متبوعش به اتمام پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: مردم سال‌هاست در انتظار اتمام طرح مسکن مهر هستند و تنها در استان خوزستان بیش از ۷۷ هزار واحد مسکن مهر اجرا شده که بیش از ۶۰ هزار واحد آن به متقاضیان تحویل شده و ۱۴ هزار واحد تحویل نشده باقیمانده که باید هرچه سریع‌تر به پایان برسند.

مالکی با توضیح اینکه هدف از انجام این سفر استانی، پایش اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در حوزه زمین و مسکن بوده است، ادامه داد: در این سفرها از نزدیک مشکلات استان در اجرای پروژه‌ها مورد بررسی قرار می‎گیرد و در صورتی که نیاز به تصویب یا تسهیل موضوعی باشد، این امر به سرعت انجام می‌شود.