شناسهٔ خبر: 176364 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد؛

مدیران ستادی برای رفع سریع مشکلات بخش مسکن در استان‌ها حضور یابند

مالکی خوزستان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: حضور مدیران ستادی در استان‌ها و بررسی مشکلات موجود در استان از نزدیک به تسریع روند رفع این مشکلات کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست هیات مدیره این سازمان در استان خوزستان که با حضور مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برگزار شد، از تصویب تدابیری برای حل مسائل حوزه زمین و مسکن استان خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه این نشست که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برگزار شد، وضعیت تامین مسکن در این استان را به دلیل شرایط توپوگرافی خاص استان، ویژه ارزیابی کرد و افزود: داشتن نسخه واحد برای رفع مشکلات استان‌ها غیرممکن است و همین امر یکی دیگر از دلایل ضرورت حضور مدیران ستادی در استان‌هاست.

تعیین تکلیف وضعیت کارخانه خانه‌سازی اهواز، مسکن مهر شهید دستغیب بندر امام خمینی(ره)، پروژه‌های مسکن اجاره به شرط تملیک استان، قراردادهای اجاره‌داری ۵ ساله، پروژه ۴۹۲ واحدی فرهنگ اهواز، پروژه نهضت ملی اکباتان اهواز و پروژه‌های مشارکتی سنواتی استان از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی و تصویب هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفت.

گفتنی است مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولین سفر استانی خود در دولت چهاردهم همراه با اعضای هیات مدیره این سازمان به استان خوزستان سفر کرد و در این سفر از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر استان بازدید کرد.