شناسهٔ خبر: 176436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل وارد مرحله تبلیغات شد

دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل وارد مرحله تبلیغات شد تبلیغات نامزدهای دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با رونمایی از پوسترهای برگزاری انتخابات و اطلاع رسانی، آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، با حضور اعضای هیئت نظارت، هیئت اجرایی و نامزدهای دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از پوسترهای برگزاری انتخابات و شبکه رسمی ارتباطات و اطلاع رسانی در پیام رسان‌های داخلی رونمایی شد.

میر شجاعت سید حاتمی رئیس هیئت اجرایی دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت اجرایی اظهار کرد: با همکاری و حمایت خوب مسئولان راه و شهرسازی استان اردبیل به‌عنوان دستگاه نظارت روند برگزاری انتخابات به خوبی و مطابق قانون و شیوه‌نامه و جدول زمان‌بندی ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی افزود: بعد از انتخاب اعضاء و عوامل هیئت اجرایی به‌عنوان اولین گام، روند اجرائی دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان از نهم مرداد ماه سال جاری آغاز و ثبت نام از نامزدها در مهلت اعلام شده انجام گرفت.

رئیس هیئت اجرائی دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضمن قدردانی از همکاری مسئولان دستگاه نظارت استان خاطر نشان کرد: این انتخابات صنفی هم‌زمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه در استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

حافظعلی کافی راد رئیس اداره حراست راه و شهرسازی استان و عضو هیئت نظارت در این جلسه بر رعایت قانون انتخابات و شیوه نامه تبلیغات توسط همه نامزدها تاکید کرد و گفت: با هرگونه قانون شکنی و تبلیغات خارج از چهارچوب‌های اعلامی برخورد خواهد شد.