شناسهٔ خبر: 176457 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد؛

رفع تصرف بیش از ۴ هزار مترمربع اراضی ملی در کرمانشاه

رفع تصرف بیش از ۴ هزار مترمربع اراضی ملی در کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف اراضی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توسط یگان حفاظت خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به ۹ مورد رفع تصرف در شش ماهه ابتدای سال جاری در استان، گفت: این رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرهای کرمانشاه و توابع، هرسین بود که با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت‌المال بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ارزش آن را حدود ۳۰۰ و هشت میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۴ هزار و سیصد و پنجاه مترمربع با نظارت مداوم این یگان در راستای مقابله با متخلفان و زمین‌خوران رفع تصرف شد.

وی بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌دهد.

الماسی از شهروندان درخواست کرد تا مشاهدات خود را از موارد زمین‌خواری اعلام کنند.