شناسهٔ خبر: 176475 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور ناظر عالیه فنی استان یزد؛

۲ باب ساختمان پلیس‌راه جدیدالاحداث مورد بازدید و بررسی قرار گرفت

بازدید از پاسگاه پلیس راه یزد پروژه‌های ساختمان پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان یزد و پلیس‌راه اردکان – چوپان توسط ناظر عالیه فنی استان یزد و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به منظور بهره‌برداری در هفته نیروی انتظامی، مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، علی چینی زاده ناظر عالیه فنی استان یزد به همراه محمد رستگاری مدیرکل، حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی، ایمان ترابی کارشناس اداره نظارت فنی و بهره‌برداری، علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط‌عمومی از دو پروژه ساختمان پلیس‌راه فرمانده انتظامی استان یزد و ساختمان پلیس‌راه اردکان – چوپانان که به تازگی احداث شده است، بازدید کردند.

چینی زاده در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پروژه‌های نامبرده که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سازمان محسوب می‌شوند، همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولین استانی و کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید و در پی آن نیز هفت باب ساختمان پاسگاه پلیس‌راه دیگر در سایر نقاط کشور به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح می‌شود.

محمد رستگاری نیز در این باره اظهار کرد: در راستای همکاری و هم‌افزایی با پلیس راهور فراجا و در جهت ارتقای امنیت راه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای دو باب ساختمان پلیس‌راه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به متراژ هزار و ۶۰۰ مترمربع، به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: امید است با احداث این مجموعه‌ها شاهد ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در راه‌های استان و خدمات مطلوب به مردم شریف ایران عزیز باشیم.