شناسهٔ خبر: 176509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با وجود سیلاب شب گذشته؛

تردد در تمام محورهای ارتباطی گلستان جریان دارد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با توجه به سیلاب شدید شب گذشته و مسدودی چند ساعته برخی از محورهای ارتباطی استان، گفت: هم اینک به غیر از یک مسیر در شهرستان کلاله بقیه مسیرها و محورهای ارتباطی استان باز است و تردد روان در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی با اشاره به برقراری تردد در تمام محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: شب گذشته شاهد سیلاب شدید در برخی مناطق استان به‌ویژه شهرستان‌های کلاله و گالیکش و مراوه تپه بودیم که براثر آن، مسیرهای آنتنی چروک پیشکمر، قره یسر بالا، یاساقلق، چشت خوجه لر و تمر قره قوزی در دهنه عزیزآباد به یل چشمه و در محور اصلی کلاله به مراوه تپه مسیر حاجی بیک به سه راهی چاتال مسدود شد.

وی افزود: مسیرهای نارلی آجی سو، گوگدره، پست دره بالا و پایین، شیخوله، آقلر، پالچقلی زمانی و شورجه بالا مسیرهای مسدود شده شهرستان مراوه تپه بودند.

به گفته وی، هم اینک با تلاش بی وقفه راهداران و عوامل راهداری استانی و شهرستانی تمام مسیرهایی که مسدود شده بود باز است و تنها مسیر قره یسر بالا مسدود است که تا بعدازظهر بازگشایی می‌شود.

مصدقی ادامه داد: در مناطقی از شهرستان گالیکش نیز از جمله مسیر سرخن آباد سیلاب در سطح جاده وجود داشته که مسیر را برای ساعتی مسدود کرد اما هم اینک تردد برقرار است و راهداران در حال شستشوی گل و لای از جاده هستند.

وی به سیلاب جمعه شب هم اشاره‌ای داشت و گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و شروع باران‌های رگباری پاییزی، در مسیر اصلی گنبد به مراوه تپه حدفاصل هوتن به کرند به طول یک کیلومتر سیلاب داشتیم که از سمت جنوب به شمال جاده موجب اختلال در تردد شده بود.

مصدقی خاطرنشان کرد: همه عوامل راهداری در طول راه‌ها و راهدارخانه‌ها در حالت آماده باش قرار دارند و مسیرهای سیل گیر را رصد و کنترل می‌کنند.