شناسهٔ خبر: 176585 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیته پدافند زیستی وزارت راه و شهرسازی؛

اجرای دستورالعمل‌های اجرایی مقابله با انتقال تب دانگی بررسی شد

نشست دستورالعمل‌های اجرایی نحوه مقابله با عاملان زیستی انتقال ویروس تب دانگی در جلسه کمیته پدافند زیستی وزارت راه و شهرسازی که در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری، جلسه کمیته پدافند زیستی وزارت راه و شهر سازی صبح امروز در سازمان هواپیمایی کشوری با حضور رضا نفیسی رئیس مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی، شهنام عرشی رئیس مرکز مقابله با بیماری های واگیر وزارت بهداشت و مدیران کل استان های وزارت راه و شهرسازی به صورت برخط برگزار شد.

در این جلسه علی لطفی جانشین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پدافند غیرعامل گزارشی از اقدامات صنعت هوانوردی در زمینه های پدافند زیستی و مقابله با شیوع ویروس تب دانگی ارائه کرد و سایر دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در زمینه مقابله با شیوع بیماری مذکور ارائه کردند.

همچنین ضمن بیان مطالبات وزارت بهداشت، موضوع تدوین دستورالعمل‌های اجرایی برای نحوه مقابله با عاملان زیستی انتقال این ویروس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه مقرر شد هر یک از بخش های تابعه حمل و نقل و مسکن و شهر سازی به صورت مستقل مورد بازدید تیم های اعزامی وزارت بهداشت قرار گرفته و دستورات مقتضی در این خصوص صادر شود.