شناسهٔ خبر: 176897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان سپاه اردبیل

احداث 300 واحد مسکونی برای کارکنان سپاه اردبیل با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات اجرایی احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان سپاه اردبیل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، صمد علامه معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان سپاه اردبیل اظهار داشت: در پی توافقات وزارت راه و شهرسازی با نهادها و سازمانها، کلنگ ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای کارکنان سپاه اردبیل به زمین زده شد.

وی گفت: در همین راستا اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع در شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل به مجموعه سپاه و فراجا واگذار شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این مراسم ویدئو کنفرانسی بیان کرد: ساخت این ۳۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان واجد شرایط سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در قالب طرح نهضت ملی مسکن به شیوه گروه ساخت انجام خواهد گرفت.

 علامه همچنین اظهار کرد: همکاری خوبی بین مجموعه راه و شهرسازی استان و قرارگاه سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) در حال انجام است که یکی از این اقدامات مهم و شاخص، ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی بنام پروژه سردار شهید مرتضی فخرزاده برای اقشار ضعیف و کم درآمد توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه است.

عضو شورای مسکن استان با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی برای همه اقشار و صنوف ادامه داد: علاوه بر ساخت این تعداد واحد مسکونی برای کارکنان سپاه، احداث ۳۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی ویژه کارکنان زحمت کش فرماندهی انتظامی استان آغاز شده و در حال اجرا است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان این مراسم اظهار داشت: تلاش می کنیم با برنامه زمانبندی همه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن را با مشارکت و آورده متقاضیان و همت بانک های عامل به سرانجام برسانیم.

گفتنی است در پایان این مراسم که به صورت ارتباط تصویری با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه و عاملی استاندار اردبیل برگزار شد کلنگ احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان حائز شرایط سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به زمین زده شد.