شناسهٔ خبر: 176912 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی خبر داد؛

تکمیل و تحویل بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت تا پایان امسال

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از تکمیل و تحویل بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت تا پایان امسال خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تکمیل و تحویل بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت در سال‌جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت در مراحل نهایی تکمیل است و برنامه‌ریزی شده تا این بیمارستان در  نیمه دوم سال جاری تحویل بهره‌بردار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان مشخصات این بیمارستان توضیح داد: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت  دارای فضاهایی همچون اتاق عملICU ، CCU ، PCCU ، PICU ، NICU ، LDR و اورژانس، جراحی عمومی، آزمایشگاه، رادیولوژی، ارتوپدی و اتاق‌های بستری داخلی، عفونی، دیالیز، مراقبت‌های ویژه  است.

نبیان پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت را ۹۲ درصد عنوان کرد و این پیشرفت فیزیکی پروژه را نشانه همت و تلاش شبانه‌روزی همه دست اندرکاران دانست.

وی افزود: احداث این بیمارستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است و تسهیلات اخذ شده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق این پروژه بیمارستانی با پیگیری سازمان مجری به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان تصویب شد. 

به گفته نبیان، مبلغ هزینه شده برای احداث این بیمارستان تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان است.

بر اساس اعلام سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی  این بیمارستان هفتمین بیمارستان ساخته شده توسط سازمان مجری در استان گیلان است.