شناسهٔ خبر: 177038 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

ببینید | برگزاری جلسه شورای فرهنگی ستاد وزارت راه و شهرسازی جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای فرهنگی این وزارتخانه به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی برگزار شد. در این جلسه، اعضا به بررسی برنامه‌ها و اقدامات مربوط به گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس پرداختند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس، بر لزوم تبیین ارزش‌های ایثار و فداکاری در این ایام تأکید کرد.

وی افزود: «برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، از مهم‌ترین اولویت‌های ما در این هفته است.»

در ادامه این جلسه، اعضا به ارائه پیشنهادات خود در خصوص برگزاری مراسمات و برنامه‌های مختلف پرداختند.

یکی از برنامه‌های پیشنهادی، برگزاری نمایشگاهی با محوریت دستاوردهای دفاع مقدس و نقش وزارت راه و شهرسازی در این راستا بود. همچنین، برگزاری یادواره‌های شهدا و تقدیر از خانواده‌های آنان از دیگر برنامه‌های مطرح‌شده در این جلسه بود.

اعضای شورای فرهنگی همچنین به بررسی اقدامات انجام‌شده در راستای خدمات‌رسانی به مردم در مناطق جنگ‌زده و نیازمندان پرداختند. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با اشاره به نقش وزارت راه و شهرسازی در بازسازی و نوسازی زیرساخت‌های مناطق آسیب‌دیده، گفت: «ما موظفیم تا با تمام توان، در خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای کیفیت زندگی آنان تلاش کنیم.»

در پایان جلسه، تصمیمات لازم به تصویب اعضا رسید و بر پیگیری مستمر برنامه‌ها و اقدامات تأکید شد. بر اساس این تصمیمات، برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در وزارت راه و شهرسازی تدوین خواهد شد.

همچنین مراسمی با عنوان «محفل آسمانی‌ها» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات الغدیر واقع در ساختمان دادمان برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی