شناسهٔ خبر: 17708 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی در جمع اعضای تحریریه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

توصیه‌های مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به اعضای پایگاه خبری/ تقدیر از تدابیر ویژه در حوزه مسکن‌ و حمل‌و‌نقل حومه‌ای/ بزه‌های اجتماعی با توسعه حمل‌و‌نقل حومه‌ای کاهش می‌یابد

پایگاه مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن بازدید از تحریریه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تدابیر وزارتخانه در حوزه مسکن و حمل و نقل حومه‌ای را اقداماتی ویژه و قابل تقدیر دانست و گفت: مدیریت وزارتخانه در دولت یازدهم به گونه‌ای بوده که آثار تصمیمات اشتباه قبل بروز نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ رحمت‌الله مه آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بعد از ظهر دیروز سه‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه به مناسبت دهه‌فجر انقلاب اسلامی با هیئت همراه خود از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد و از نزدیک با روند انتشار اخبار در این رسانه آشنا شدند.

در این بازدید حسین اکرمیان عضو هیئت مدیره٬ حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل و یدالله آقایی صائم مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران حضور داشتند.

مه آبادی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت رسانه‌ای اعضای تحریریه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، توجه ویژه به موضوعات مسکن و شهرسازی و حمل و نقل حومه‌ای را از محورهای مهمی دانست و گفت: شخص دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی وزیری متفاوت است و  از زمان قبول مسئولیت اقدامات قابل‌توجهی در این حوزه‌ها انجام داده که باید این اقدامات به مردم نیز اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: در دوره فعالیت دولت یازدهم بسیاری از زیرساخت‌های مسکن مهر آماده خدمت‌رسانی به مردم شده است. ضمن این‌که ساخت مدارس٬ بیمارستان‌ها و سرعت بخشیدن به پروژه‌های مسکن مهر برای اتمام هرچه زودتر این پروژه‌ها از جمله اقدامات مثبت انجام شده در این دوره است که به اندازه کافی دیده نشده است.

رحمت‌الله مه آبادی افزود: یکی دیگر از مسائلی که باید به آن پرداخته شود٬ مدیریت درست و تدابیری بود که وزارت راه و شهرسازی برای جلوگیری از بروز مشکلات اتخاذ کرد تا آثار بسیاری از اقدامات اشتباهی که در گذشته انجام شده بود٬ بیش از این در اقتصاد کشور نمایان نشود و این مسئله هم نمود بیرونی و رسانه‌ای ندارد و به همین دلیل کسی به آن توجه کافی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه همه این اقدامات در شرایط فقدان منابع مالی صورت گرفته است٬ گفت: وزارت راه و شهرسازی نیمی از دولت است که مستقیما با زندگی مردم سر و کار دارد.

مه آبادی پرداختن به حمل و نقل حومه‌ای را بسیار ضروری خواند و گفت: این مورد از حمل و نقل، متولی درستی هم ندارد و این‌که شخص وزیر راه و شهرسازی عنوان کرده که این مسئولیت را قبول می‌کند بسیار ارزشمند است؛ طبق مطالعاتی که انجام شده اگر به حمل و نقل حومه پرداخته شود آمار بسیاری از بزه‌های اجتماعی کم می‌شود و اگر این حجم از مسافر دارای یک حمل و نقل ریلی مناسب شود بسیاری از معضلات کاهش می‌یابد.

مشروح مصاحبه با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره  فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های پیش روی این حوزه در روزهای آینده منتشر خواهد شد./

نظر شما