شناسهٔ خبر: 177516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

وام مسکن دهک‌ها برای اقشار کم در آمد را پیگیری می‌کنیم

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امسال بخش عمده‌ای از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان را به متقاضیان تحویل خواهیم داد و برای اقشاری که درآمد کمتری دارند پیگیر وام دهک‌ها هستیم.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) تأکید کرد که امسال بخش عمده‌ای از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به متقاضیان تحویل خواهد شد. وی اظهار داشت: تلاش داریم تا زمین و منابع مالی مورد نیاز را تأمین کنیم و به ویژه برای اقشاری که درآمد کمتری دارند، پیگیر وام‌های ویژه هستیم.

قزوینیان با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای تأمین زمین در شهرستان‌ها، ابراز امیدواری کرد که به زودی نتایج خوبی حاصل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین بیان کرد که هر پروژه چالش‌های خاص خود را دارد و جلسات متعدد و مکرری با نمایندگان متقاضیان، کارگزاران، سازندگان و پیمانکاران برگزار می‌شود. وی افزود: در این جلسات مشکلات بررسی و برای افزایش کیفیت و کمیت کارها اقداماتی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره پروژه‌های بلندمرتبه در نهضت ملی مسکن گفت: این پروژه‌ها هزینه ساخت بالاتری دارند و در این راستا جلسات متعددی با سازمان ملی زمین برگزار شده است تا حداقل هزینه نامتعارف از سوی سازمان به متقاضیان تحمیل نشود.