شناسهٔ خبر: 177570 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

انسداد محور چالوس و آزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت آزادراه کرج-قزوین

انسداد مسير مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد که مسیر رفت و برگشت محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۵ امروز مسدود است و ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت آزادراه کرج-قزوین در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌ها صبح روز یکشنبه هشتم مهرماه اعلام کرد: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) تا ساعت ۱۵ مسدود است. همچنین تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی اند. 

این گزارش می افزاید؛ ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل گلشهر تا پلیس راه مهرشهر، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده های مهرویلا و پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه تهران - ساوه محدوده ابتدای آزادراه و  ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع در جریان است. 

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان، قم و مازندران، همچنین وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های مرکزی، اصفهان، کرمان و خراسان جنوبی حکایت دارد. 

محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید و فرعی سیاخ-دارنگون معرفی شدند. 

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای علت انسداد محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۸ مهر را عبور احشام اعلام کرده است.