شناسهٔ خبر: 177674 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی؛

سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

ببینید | مراسم تودیع و معارفه مدیرکل و سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حکمی همت‌علی شاه‌نظری را به عنوان سرپرست مرکز نوسازی و توسعه انسانی وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا انجم شعاع سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حکمی همت‌علی شاه‌نظری را به سمت سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در متن حکم همت‌علی شاه نظری آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تعیین می‌شوید.

در ادامه تاکید شده است: امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانمندی‌های همکاران محترم و اندیشمند ستاد و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته و همراهی مدیران محترم و تلاش و اهتمام شایسته به وظایف خطیر قانونی در برنامه‌ریزی و مدیریت منابع و سرمایه انسانی که ارزشمندترین سرمایه وزارت است در چارچوب میثاق «دولت وفاق ملی» و در انجام مسئولیت‌های مهم محوله موفق و موید باشید.

در پایان آمده است: توفیق شما را در خدمت به همکاران محترم از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از خدمات کیانوش فتحی واجارگاه که پیش‌تر رییس مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بود تقدیر و تشکر کرد.