شناسهٔ خبر: 177778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد؛

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی سیل به جاده‌های مازندران

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران خسارت برآورد شده ناشی از سیل به جاده‌های مازندران را ۸۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، محسن محمدنژاد گفت: همزمان با فروکش کردن سیلاب چند روز اخیر در استان و بر اساس برآورد اولیه، حجم خسارت به راه و ابنیه فنی استان ۸۹ میلیارد تومان است.

وی افزود: راهداران اداره کل با ماشین‌آلات راهداری، بلافاصله پس از وقوع سیل در محل حوادث حضور داشتند و تحت هر شرایطی مسیر را برای تردد کاربران جاده‌ای مهیا کرده‌اند.

محمدنژاد درباره آسیب‌های وارده به محورهای استان گفت: خسارت‌های وارد شده در محورها شامل انسداد دهانه آبروها و تخریب رادیه‌ها، آسیب به دیوارها، ورود واریزه، لای و ریزش سنگ بوده است.

معاون راهداری استان افزود: تلاش و حضور به موقع راهداران برای بازگشایی و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی با توجه به حجم بالای کار، ستودنی بود.

گفتنی است مسافران و رانندگان می‌توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.