شناسهٔ خبر: 177924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۴۶۱ هزار تن کالا با ناوگان باری از مبدأ شهرستان بروجرد

جابجایی کالا سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد گفت: میزان ۴۶١ هزار و ٧۴٠ تن کالا طی نیمه نخست سال جاری از مبدا شهرستان بروجرد به سراسر کشور حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، فرهاد گودرزی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد، به اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: در حوزه ایمنی و ترافیک تعداد ٣٧ گشت مشترک با پلیس راه شهرستان، ۴٩۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی کنترل و ٧٨ مورد تخلف احصا شد.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و آشکارسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقداماتی از جمله، آشکارسازی ناوگان حمل فرآوردهای نفتی ۳۰ دستگاه، آشکارسازی ناوگان باری ۶۰۰ دستگاه ، آشکارسازی وانت بار ۸۰ دستگاه و اجرای طرح ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در روستاهای بخش شیروان راکبین موتور سوار ۵۰ دستگاه ادوات کشاورزی ۶۰ دستگاه وانت بار ۱۰ دستگاه انجام شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد بیان کرد: تعداد شکایات رسیدگی شده در حوزه کالا و مسافر ۶۶ مورد ثبت شده در سامانه ۱۴۱ و ۱۰ مورد حضوری است.

گودرزی گفت: تعداد ۴٨۵٩٩ فقره بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل کالای شهرستان صادره شده و میزان ۴۶١٧۴٠ تن کالا از مبدا شهرستان بروجرد به سراسر کشور حمل شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل مسافر تعداد ١۴١٨۴٨ مسافر، طی ١٢٧٧٣ سفر توسط ناوگان مسافربری تحت پوشش شرکت‌های مسافربری شهرستان جابه‌جا شده‌اند.

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد افزود: در طرح جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی ناوگان مسافربری شهرستان با تعداد ۴٣۶ سرویس به ظرفیت ١٢/۴۵٨ نفر اقدام به جابه‌جایی زائرین کردند.