شناسهٔ خبر: 177956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن سازی ۴ تقاطع در راه‌های شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال

نوروزی اراک معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در نقاط مستعد حادثه، چهار تقاطع همسطح در شبکه راه‌های شهرستان شازند ایمن سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان مرکزی، محمدهادی نوروزی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش سطح ایمنی در شبکه راه‌های شهرستان شازند گفت: طی هفته گذشته، چهار تقاطع همسطحِ راه‌های روستایی با راه‌های فرعی و اصلی در شهرستان شازند با نصب روشنایی نقطه‌ای ایمن شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۲۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تقاطع‌های عضدیه، پرکله، کرک و لنجرود چهار نقطه‌ای هستند که با نصب روشنایی نقطه‌ای در سطح محورهای شهرستان شازند ایمن سازی شدند.

نوروزی افزود: یکی از برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای افزایش سطح ایمنی راه‌ها و به تبع آن کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن، آشکارسازی تقاطعات در شبکه راه‌های استان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری اقدامات خوبی برای کاهش تصادفات جاده‌ای به عمل آمده که یکی از نتایج مهم آن ایمن سازی بیش از ۷۰ نقطه مستعد حادثه در سطح محورهای مواصلاتی استان است.