شناسهٔ خبر: 178078 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرودگاه بین‌المللی مشهد در زمینه «امکانات ترمینال‌ها» فرودگاه برتر کشور شد

فرودگاه مشهد مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از انتخاب فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس به‌عنوان یکی از فرودگاه‌های برتر کشور در زمینه امکانات ترمینال‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، محمود امانی‌بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان، از اجرای طرح پایش هوشمند کیفیت خدمات فرودگاهی خبر داد. این پایش در دو بخش ساختاری و امکانات سالن‌های فرودگاه‌های کشور در شش ماهه نخست سال جاری انجام شده است.

امانی‌بنی گفت: برای ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی، بازخورد مسافران از طریق سامانه‌های هوشمند شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران جمع‌آوری شده است. این پایش با استفاده از ابزارهای مکانیزه سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی، شامل کنسول‌های سخت‌افزاری و دیجیتالی، انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح به منظور معرفی فرودگاه‌های برتر کشور با رتبه‌بندی در دو بخش ساختاری و امکانات سالن‌ها بر اساس نظر مسافران و با استانداردهای بین‌المللی ACI/ASQ اجرا شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی همچنین خاطرنشان کرد که فرودگاه مشهد به‌عنوان یکی از فرودگاه‌های برتر کشور در زمینه امکانات ترمینال‌ها معرفی شده و در زمینه آراستگی، راحتی، وضعیت پارکینگ و خدمات نظافت سالن‌ها نیز به همین عنوان شناخته شده است.

در بخش‌های مختلف مانند رستوران، محل بازی کودکان، نمازخانه و ... فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به‌عنوان یکی از فرودگاه‌های برتر کشور معرفی شد.