شناسهٔ خبر: 178079 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان تکاب در سال جاری

36acfc92-dabc-41bf-8099-ea7dc9943e66.jpg امسال ۱۵.۵ کیلومتر راه روستایی شهرستان تکاب باهدف بهره مندی روستاییان از راه مناسب، بهسازی وروکش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، صابر برهانی، رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب، از بهسازی و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۵.۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان تکاب با هدف بهبود دسترسی روستاییان به راه‌های مناسب بهسازی و روکش شده است. همچنین، ۵ کیلومتر از راه‌های روستایی و فرعی نیز شن‌ریزی شده است.

برهانی به خط‌کشی ۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت، عملیات تسطیح، رگلاژ و شانه‌سازی محورهای مختلف به طول ۱۳۰ کیلومتر نیز انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در این دوره می‌توان به نصب ۲۰۰ مورد تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای، اجرای ۶۰ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و گشت دروازه‌ای برای کنترل ناوگان و همچنین برداشت ۷۵۰۰ مترمکعب نخاله از محورهای مواصلاتی شهرستان اشاره کرد. 

این اقدامات به منظور افزایش ایمنی و کیفیت راه‌ها و بهبود شرایط تردد در شهرستان تکاب انجام شده است.