شناسهٔ خبر: 178171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی ۸۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان شاهیندژ در سال جاری

خط کشی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهیندژ از خط کشی ۸۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان با هدف افزایش ایمنی ترددها در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مصطفی نودری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهیندژ، از خط‌کشی ۸۱ کیلومتر از محورهای این شهرستان خبر داد. او افزود: با هدف بهبود تردد و توسعه روستاها، در سال جاری ۵ کیلومتر از راه‌های روستایی بهسازی شده و ۱۵.۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی نیز روکش آسفالت شده است.

نودری با تأکید بر اهمیت نصب تابلوهای علائم و نیوجرسی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۳۱۶ عدد تابلو علائم هشدار دهنده و ۳۲۵ متر نیوجرسی مفصلی در جاده‌های شهرستان نصب شده است.

وی همچنین به تسطیح، رگلاژ و شانه‌سازی ۳۷ کیلومتر از محورهای شهرستان شاهیندژ اشاره کرد و اظهار داشت: تعمیر ۴۰ عدد چراغ چشمک‌زن، نصب و اجرای ۱۰ عدد تیر چراغ برق، و جمع‌آوری ۲۱۰ تن نخاله از دیگر اقدامات این اداره در نیمه نخست سال جاری است.

این مقام مسئول در ادامه به اجرای ۱۵۰ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و شانه‌سازی محورهای مواصلاتی به طول ۱۲ کیلومتر به عنوان دیگر اقدامات مهم این اداره در سال جاری اشاره کرد.