شناسهٔ خبر: 17875 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب طرح جامع مجموعه خدمات رفاهی خوزستان

منوچهر رحمانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خوزستان از تصویب طرح جامع مجموعه خدمات رفاهی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی گفت: در خصوص منظرسازی بین جاده‌‍‌ای در سال‌های اخیر اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در حدود ۴۰۰ کیلومتر فضای سبز ایجاد کرده است اما در بحث خدمات رفاهی سیاست دولت به سمت جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه است.

وی افزود: در حال حاضر هشت نقطه در استان وجود دارد که سازمان حمل و نقل پایانه‌های استان به دنبال جذب سرمایه‌گذار در جهت ایجاد فضاهای خدمات رفاهی است.

رحمانی ادامه داد: دولت سوبسیدهایی را بابت آماده‌سازی زیرساخت‌های فضاهای گردشگری و ساختمان‌های خدمات رفاهی بین جاده‌ای به اداره کل راه و شهرسازی پرداخت می‌کند و برای احداث و تکمیل پروژه‌ها نیاز به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

منوچهر رحمانی تصریح کرد: در استان خوزستان به دلیل وجود زیرساخت‌های لازم برای ایجاد فضاسازی بین جاده‌ای و احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی در سال جاری طرح جانمایی بین جاده‌ای انجام و به تصویب کارگروه تخصصی راه و شهرسازی به تصویب رسیده است.

رحمانی گفت: براساس این طرح نیازسنجی‌های لازم برای ایجاد فضای سبز و احداث سایت‌های خدمات رفاهی در سراسر جاده‌های استان خوزستان صورت گرفته است، متناسب با نیازسنجی انجام شده سرمایه گذاران بخش خصوصی بایستی جذب و کلنگ شروع پروژه‌ها در استان زده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افزود: این طرح در سال آینده اجرا خواهد شد، بر اساس این طرح امکان سنجی برای کل جاده‌های استان صورت گرفته و آماده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است./

نظر شما