به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (همدان)، اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد در اجرای ماده ۹ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، اموال در مالکیت دولت را به صورت مزایده عمومی بر مبنای قیمت پایه کارشناسی رسمی دادگستری و با رعایت قوانین و مقررات با شرایط نقدی، به فروش برساند.
علاقه مندان شرکت در این مزایده در نظر داشته باشند رعایت موارد ذیل الزامی است:
- برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین و سپرده شرکت در مزایده (نوع مبلغ و نحوه دریافت در سامانه درج شده است)، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده و تحویل مورد مزایده در بستر سامانه از این طریق امکان پذیرمی باشد. لازم بذکر است اصل تضمین شرکت در مزایده پس از بارگذاری در سایت و قبل از پایان مهلت پیشنهاد قیمت بایستی تحویل این اداره کل شود.
- پیشنهاد می گردد با توجه به املاک اعلام شده در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از ملک موضوع مزایده بازدید به عمل آورید.
علاقه مندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره ی روبرو تماس حاصل نمایند. (مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ۴۱۹۳۴- ۰۲۱)
اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها، در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش ثبت نام / پروفایل مزایده گر موجود است.
- برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۲۳۰۰۱-۰۸۱ (اداره پیمان و رسیدگی) تماس حاصل نمایید.
- نوع و مبلغ تضمین و سپرده و نحوه دریافت آن در سامانه درج شده است.
- پیشنهاد می گردد به منظور از جلوگیری از بروز اشکالات احتمالی و نیز امکان بارگذاری اسناد و مدارک و پیشنهاد قیمت در سامانه در فرصت کافی و بصورت صحیح و نیز امکان تحویل اصل تضمین شرکت در مزایده به این اداره کل (قبل از پایان مهلت مزایده)، اخذ ضمانتنامه (یا واریز سپرده شرکت در مزایده) و بارگذاری مدارک و شرکت در مزایده به روزها و ساعتهای پایانی مهلت مقرر شده موکول نگردد.