به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” اعلام کرد؛ در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافران و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی، دفاتر خدمات مسافرتی صادرکننده بلیت (بهصورت حضوری، تلفنی، اینترنتی) میبایست نسبت به درج ایمیل و شمارهتلفن ثابت/همراه مسافر در مبدأ و مقصد اقدام کنند.
در این اطلاعیه از مسافران خواسته شده در زمان تهیه بلیت از درج شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنند.
این امر به منظور اطلاع رسانی مناسب به مسافران “هما” خواهد بود و در صورت عدم رعایت این رویه، دفتر/شرکت خدمات مسافرت هوایی موظف به پاسخگویی و جلب رضایت مسافر است.