شناسهٔ خبر: 178916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه شورای پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان و با حضور اعضای کمیته پدافند غیرعامل در سالن جلسات شهید زین العابدین زاهدمقدم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در جلسه شورای پدافند غیرعامل این اداره کل با بیان اینکه امروز آموزش و نهادینه‌سازی پدافند غیرعامل جزء ضروریات ما در حوزه ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است، گفت: یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش بازدارندگی در برابر دشمن است و باتوجه به اینکه دشمنان ما هرروز و هر لحظه زیرساخت‌های کشور را مورد تهدید قرار می‌دهند، امروز نیاز است که اقدامات پدافندی در زیرساخت‌ها برای مقابله با تهدیدات صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه خاطرنشان کرد: رعایت مباحث، اصول، استاندارد و الزام‌های پدافندی در واقع حفاظت از افراد و زیرساخت‌ها و شیریان های حیاتی کشور است.

داعی افزود: تهیه طرح مطالعاتی در زمینه مصون‌سازی ساختمان‌های اداره کل راه و شهرسازی در استان با اولویت‌بندی کمیته در برنامه قرار خواهد گرفت.

در ابتدای این جلسه مهدی ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، حامد یاربی مدیر حراست، جواد رضایی سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، کامیار اخوان رضایت رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، حجت‌الاسلام سلیمانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ره پویان ولایت آخرین اقدامات و برنامه‌های انجام شده را ارائه دادند.