شناسهٔ خبر: 179009 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد؛

اهتمام بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی در پروژه‌های آماده‌سازی نهضت ملی مسکن

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن گفت: اهتمام ویژه‌ای در زمینه رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در پروژه‌های سازمان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن گفت: اهتمام ویژه‌ای در زمینه رعایت ضوابط و مقررات  شهرسازی در پروژه‌های سازمان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در طراحی و اجرای طرح‌ها از ضروریات است و عملیات اجرایی پروژه‌ها از اولین مراحل آماده‌سازی با آخرین استانداردها و بر اساس فناوری‌های نوین و با مطالعات کامل انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشنهاد تصویب حدود یک هزار هکتار زمین در شهرهای قم، قزوین و جیرفت در شورای‌عالی معماری و شهرسازی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اراضی بتوانند بخشی از کسری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرها را برطرف کنند.

در این نشست همچنین گزارش بانک زمین از آخرین وضعیت تامین اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن  و گزارش دفتر طرح‌ها و الگوهای ساخت در خصوص پروژه‌های در دست طراحی در سازمان ارائه شد.